Een nieuw kwartiel, nieuwe kansen!

Zoals de titel al doet vermelden is het zover: weer een nieuw kwartiel. De eerste week is altijd een beetje opstarten, vooral na zo’n paasmaandag. En laat het nou net de grap zijn dat ik vrijdag pas college heb. (Die ik waarschijnlijk ga skippen). Did I just say that? Uhhhh..

Nieuwe vakken, een nieuw ritme en nieuwe activiteiten in het vooruitzicht. Dat is meestal zo. Mocht het nou net zo zijn dat ik allemaal overgebleven vakken heb dit kwartiel, die ik al heel lang probeer te ontwijken. Dat wordt wat. Het is daarnaast wel een enorme test voor mijn gedrevenheid en doorzettingsvermogen. Ik moet er toch echt weer aan geloven en het nu gewoon gaan halen, want zo moeilijk is het helemaal niet. Het kost alleen wat tijd en moeite. Voor de rest doe ik wel dansjes hoor. Het kan nu nog.

Heb je ook altijd het idee dat je het kwartiel heel goed wil beginnen? En dan voornamelijk voordat je ook maar één enkel college hebt gevolgd? Ik wel altijd. En als dat ene college is geweest, ben je die goede moed en die goede wil ineens verloren. Hoe kan dat toch altijd vraag ik me af. Ach, het komt toch altijd wel weer goed. De deadline wordt meestal toch wel gehaald en met een beetje druk erop worden soms nog betere en mooiere dingen afgeleverd ook.

En jij, ben jij ook met een nieuw kwartiel begonnen? Heb je leuke vakken? Ben je er klaar voor?

Liefs,
Berber

Plaats een reactie